Gorn
Władca

Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawka
|
Wysłany: Nie 17:10, 22 Paź 2006 Temat postu: "Intryga Asmodeusza" - pobór :) |
|
|
"Pozory mylą"... Tak skromnie zaczynam, ale uprzedzam, że później będzie duuuużo, duuuużo dłużej.
Witajcie. Rozpoczynam rekrutacje do sesji w moim ulubionym świecie. Z pomysłem do niej nosiłem się już bez mała 4 miesiące, jakie będą efekty, zobaczymy. Od razu zaznaczam, że sesja będzie dość nietypowa w porównaniu do innych, obecnych na forum. Będę się umawiał przynajmniej raz w tygodniu na dwie godziny sesji, gdzieś w godzinach 16-20. I wtedy i tylko wtedy będziemy pisać posty do sesji.
Rekrutacja będzie trwała dosyć długo z powodu mojego braku dostępu do neta. 2 Miesiące minimum. Macie, więc dużo czasu na przemyślenie swoich postaci.
Do sesji zapraszam wszystkich na forum, którzy znają przynajmniej podstawy ortografii (w razie, czego Word) i Planescape.
Sesja będzie długa i rozbudowana (przynajmniej taką mam nadzieje). Statystyki mocno mogą różnić się od D&D-owskich. Liczą się nie cyferki a "dusza" postaci. Walki będą prowadzone mniej więcej w ten sposób, że Wy opisujecie czynność, którą robicie, a ja podaje czy wam się udało. Biorę w tym momencie pod uwagę umiejętności waszego celu, wasze podstawowe statystyki... I to jak barwnie i przekonywująco to opiszecie. Także np. "Uderzam go mieczem" skończy się prawdopodobnie złamaniem miecza. Ale taki np. "Z wyciągniętym mieczem, biegnę w jego stronę, usiłując po drodze unikać jego ataków, tuż przed celem zatrzymuję się, przenoszę ciężar ciała na lewą nogę i z prawej strony, robię młynek mieczem, celując nim tak by skrócić nie milca o głowę", ale jest to skrajny przypadek i niekoniecznie trzeba się tak rozpisywać nad jednym ciosem. Przykro mi, ale nie będzie wieloklasowców. Mile widziane rasy typowe dla Planescapa.
Nie ma żadnych ograniczeń rasowych, klasowych, charakterów. Sesja zaczyna się od niewoli u Asmodeusza, Pana Dziewięciu Piekieł.
Piszemy z trzeciej osoby. Jak mi coś się przypomni dopiszę, ale już w nowym poście, byście to zauważyli. Pytania w osobnym temacie: "Intryga Asmodeusza" - komentarze i pytania. Nie ma żadnych ograniczeń klasowych, rasowych ani charakterowych. Sesja zaczyna się od niewoli u Władcy Dziewięciu Piekieł, samego Asmodeusza.
Sesja jest absolutnie NIE KANONICZNA!
A teraz zapraszam do rekrutacji:
Karta postaci:
Imię:
Nazwisko(jeśli jest):
Rasa:
Klasa(Mag, Wojownik, Mnich, Paladyn, Kapłan, Łotrzyk, Barbarzyńca, Łowca, Druid, Bard):
Płeć:
Bóstwo:
Plan rodzinny:
Frakcja:
Charakter:
Wiek:
Wzrost:
Waga:
Do rozdzielenia 54 punktów, w każdym atrybucie jest już 5
Siła
Zręczność
Budowa
Inteligencja
Mądrość
Charyzma
Znane języki(np. wspólny, smoczy czy otchłanny) dla postaci z mądrością:
Poniżej 10: 1 język
Między 10 a 15: 3 języki
Między 15 a 20: 4 języki
Między 20 a 25: 6 języków
Ekwipunek(z umiarem i bez duperelów, typu naszyjnik + 3 do charyzmy):
Broń (tak samo jak z ekwipunkiem):
Bron 2:
Ewentualnie broń 3,4 itp.:
Wygląd:
Historia i opis "wewnętrzny" postaci:
Charakter:
Chowaniec (dla klas czarujących):
Wojownik(4 punkty), Barbarzyńca(3 punkty), Paladyn(trzy punkty), Mnich(2 punkty),Łowca(3 punkty)Mag(1 punkt), Łotrzyk(2 punkty) Kapłan (1 punkt), Bard(2 punkty)Druid(1 punkt):
(Na jedną broń maks. 3 punkty, stawiamy plusiki, bronią, która nie ma plusów owszem można się posługiwać, ale beznadziejnie.):
Miecz długi:
Miecz krótki:
Topór:
Młot:
Buława:
Korbacz:
Sztylet:
Laska:
Łuk:
Kusza:
Proca:
Inne,egzotyczne:
Ilość rąk dzierżących broń będzie zleżeć od wielkości danej broni i sposobu jej używania.
Łotrzyk(150 punktów do rozdzielenia, maksymalnie 100 punktów):
Kradzież kieszonkowa:
Otwieranie zamków:
Skradanie się:
Odnajdywanie i rozbrajanie pułapek:
Czary:
1 poziom - 6 (mag, druid), 4 (bard) zaklęcia
2 poziom- 6 (mag, druid), 4 (bard) zaklęcia
3 poziom - 5 (mag, druid), 3 (bard) zaklęcia
4 poziom - 4 (mag, druid), 2 (bard) zaklęcia
5 poziom - 3 (mag, druid), 1 (bard) zaklęcie
6 poziom - 2 (mag, druid) zaklęcia
7 poziom - 2 (mag, druid) zaklęcia
8 poziom - 1 (mag, druid) czar
9 poziom -
Czary kapłańskie:
1 poziom - 7 (kapłan), 5 (mnich), 2 (paladyn) zaklęcia
2 poziom - 6 (kapłan), 4 (mnich), 1 (paladyn) zaklęcia
3 poziom - 5 (kapłan), 3 (mnich), 1 (paladyn) zaklęcia
4 poziom - 4 (kapłan), 2 (mnich) zaklęcia
5 poziom - 2 (kapłan) zaklęcia
6 poziom - 1 (kapłan) czar
Barbarzyńca: raz dziennie szał bojowy, siła + 10, budowa + 2, zręczność + 2
Uff... Trochę to pogmatwane, ale przypominam, że statsy są tylko umownie. ZAPRASZAM DO REKRUTACJI!
|
|