 |
Sesje Witamy z powrotem!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gorn
Władca

Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawka
|
Wysłany: Pon 20:04, 25 Lut 2008 Temat postu: Nasz koffany Wiedźmak... |
|
|
Sprawa jest prosta. Mam chrapkę na tą sesję w wiedźmińskich realiach, ale potrzebuję pomocy. Konkretnie chodzi o mechanikę szeroką pojętą, oraz magię i takie tam pierdoły. A, że z podręczników W OGÓLE mam jeno Księge Planów i Księgę Potworów do Dedeka (bo tak!), to jakaś podpowiedź by się zdała.
Jakby ktoś miał jakiś pomysł, przykładowo mechanikę zaczerpniętą z innego systemu, czy coś tam, czy coś tam... Eat ceatera, wiadomo.
Ogólnie, chodzi o to, że ma to być proste, nieskoplikowane, przystępne. Może się opierać na różnych kostkach, posiadam zestawik, więc to nie problem.
No, bo w sumie, taka gra, bez żadnej mechaniki, chociażby szczątkowej, to sensu większego nie ma.
Pomysły tu, proszę.
Wasz Jedyny i Ukochany Gorn.
Ps. Może być nieco niejasne, ale nie gniewajcie się, mam różne dziwne rzeczy z głową ostatnio .[/i]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Erilad
Awatar
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Wto 14:42, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
W sumie gra w realiach Wiedźmina to dobry pomysł, jednak ja to widzę tak:
-Przede wszystkim Dark Fantasy, bez ugrzecznień, bez udogodnień dla graczy [tak jak książka, tak jak życie.]
-Bez możliwości gry Wiedźminem. Jeśli byłaby możliwość gry wiedźminem, każdy chciałby nim być, a nie wyobrażam sobie drużyny złożonej z 4 Wiedźminów... [Primo że przepakowana, secundo że Wiedźmini nie tworzyli drużyn ;3]
No to tyle. A co do mechaniki, to mam sentyment do k10
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gorn
Władca

Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawka
|
Wysłany: Wto 17:38, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Oj, stary... Jak zwykle, zostałem opacznie zrozumiany. Nic to!
Co do Twoich zastrzeżeń, to albo sobie jaja robisz, albo masz mnie za idiotę xD.
Co do ogólnego założenia tematu, chodziło mi o to, by ktoś zarzucił jakąś mechanikę, która byłaby prosta i można by ją było przypasować do realiów wiedźminowskich. I żeby mi ją przybliżył . Może być i taka wymyślona na poczekaniu przez któregoś z was, ważne by była "sęsowna".
K10? Czyli, że co?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Erilad
Awatar
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 18:57, 27 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Wybacz. Po prostu niektórzy naprawdę SĄ idiotami i trzeba im wszystko mówić Lepiej, żebym powiedział inteligentnemu człowiekowi, niż żeby potem były jakieś niedomówienia
A co do k10, to chodzi mi o użycie kości 10-ściennych. Coś jak Warhammer
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nathan
Potężny

Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 20:03, 28 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Warhammer to k10 i rzuty procentowe. System dobry, acz można też użyć k10 w systemie WoD'a
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gorn
Władca

Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawka
|
Wysłany: Sob 12:58, 01 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ahha...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|